Heropstarten zonder zorgen

Nu de coronamaatregelen stelselmatig versoepeld worden, zijn de meeste winkels en bedrijven aan het heropstarten. Dat is natuurlijk goed nieuws, maar zo’n heropstart is wel makkelijker gezegd dan gedaan. Er komt namelijk heel wat organisatorisch en praktisch geregel bij kijken. Veel werkgevers en personeelsverantwoordelijken zitten nu dan ook met de handen in het haar om deze puzzel tot een goed einde te brengen.

Daarom hebben wij een gloednieuwe podcastreeks opgestart, waarin we dieper ingaan op specifieke aspecten van de heropstart. Elke aflevering behandelen we kort en bondig één centrale vraag met één of meerdere van onze experten. 

Wat als je medewerker ziek wordt?

Hoe zorg je opnieuw voor een teamgevoel?

Wat als de inspectiedienst langskomt?

Thuis- en kantoorwerk

Wat met vakantie?

Wat als je medewerkers schrik hebben om opnieuw te komen werken?

Wat als je niet voldoende werk hebt voor al je medewerkers?

Corona-ouderschapsverlof: wat is dat precies?

Nood aan specifieke ondersteuning bij je heropstart? Onze experts helpen je graag verder!

Laat je ondersteunen