Administratie

Beringen, 02 mrt 2022

Flexibele medewerker dienst Patrimonium

Je takenpakket

Je komt te werken bij het team Patrimonium en Woonprojecten die de grootste dienst binnen KBM vormt. Je maakt in samenwerking met de planner binnen KBM een zo efficiënt en effectief mogelijke planning op. Ook volg je schadedossiers op in nauw overleg met onze verzekeraar.

Daarnaast draag je zorg voor de administratieve ondersteuning van de dienst Patrimonium en Woonprojecten:

  • Je luistert naar de noden van onze sociale huurders, kan de melding technisch inschatten en zorgt dat de huurders voldoende informatie ontvangen aangaande hun herstellingen. Je bent hierbij het eerstelijns aanspreekpunt voor onze klanten. Hen telefonisch of via mail te woord staan zal een belangrijk deel van je dagtaak zijn.
  •  In het ERP-systeem worden de technische meldingen voor de techniekers aangemaakt en ingepland naar prioriteit. Je kan deze werkbonnen opvolgen in ons ERP-systeem.
  • Indien nodig volg je administratieve meldingen en de afhandeling hiervan op, zowel operationeel als in het ERP-systeem.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het uitboeken van de werkbonnen. Na uitvoering verzamel je de timesheets van de uitvoerders en controleer je deze op volledigheid van mensen en materialen.
  • Je ondersteunt waar nodig de digitalisatie van de dienst.
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en opvolgen van de aan jou toegewezen raamovereenkomsten.
  • Je verzorgt de administratieve voorbereiding van plaatsbeschrijvingen.
  • Je behandelt schadedossiers (verzekeringsdossiers) en bent ook hier aanspreekpunt van onze huurders.
  • Je bent verantwoordelijk voor de voorraad en het artikelbeheer. Je volgt deze op, stelt tekorten vast en geeft aan onze aankoper door wat er besteld moet worden.
  • Je bent back-up van onze front-office medewerker en onze planner en zal tijdens hun afwezigheid het onthaal en de planning overnemen.
  • Je verzorgt de betaling van facturen binnen jouw domein.
  • Onderhevig aan de noodwendigheden van de organisatie kunnen bepaalde taken wijzigen.

Wie zoeken we?

Profiel

  • Je beschikt over sterke sociale vaardigheden
  • je hebt voldoende inzicht in technische materie
  • je bent een klantgericht uithangbord voor KBM
  • je bent administratief nauwkeurig

Opleiding en werkervaring

  • je behaalde een bachelor in bouwkunde of een gelijkaardige studierichting met voldoende technische bagage
  • je hebt kennis van ICT en bent bereid je in het ERP-programma gashnet in te werken 
  • je beschikt over een geldig rijbewijs B 

Jobgerelateerde competenties

  • Het plannen van opdrachten inzake onderhoud en herstellingen
  • De herstellingen en het onderhoud plannen, rekening houdend met de bestellingen, productievereisten en onvoorziene situaties
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen en bestellingen doorgeven waar nodig
  • De conformiteit van bestellingen, verzendingen of leveringen controleren

Persoonsgebonden competenties

  • Regels en afspraken nakomen
  • Klantgericht
  • Organiseren en plannen (=ordenen)
  • Flexibel
  • Dynamisch
  • Samenwerken
  • Zelfstandig werken
  • Omgaan met stress
  • Resultaatgerichtheid

Over ons

De Kantonnale Bouwmaatschappij van Beringen (KBM) is een sociale huisvestingsmaatschappij die 3700 sociale huurwoningen verhuurt en beheert in West-Limburg en daarmee zowat de grootste huiseigenaar is in de regio. De maatschappij is actief in Beringen, Halen, Ham, Herk-de-Stad, Heusden-Zolder, Leopoldsburg, Lummen en Tessenderlo.

Wat wij je te bieden hebben

  • Een fulltime, vaste aanstelling bij één van de grootste sociale huisvestingsmaatschappijen van Limburg
  • Een interessant en afwisselend takenpakket met veel ruimte voor eigen initiatief
  • Je krijgt de kans om je talent verder te ontwikkelen met ondersteuning van het KBM team.
  • Dicht bij huis werken, een ruim verlofstelsel en regelmatige uren.
  • Een aantrekkelijk salaris volgens barema B111-113 van de Vlaamse Gemeenschap.
  • Extralegale voordelen met o.a. maaltijdcheques, km-vergoeding, groeps- en hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie.

Twijfel je of deze vacature echt iets is voor jou? Heb je nog vragen? Contacteer KBM op het telefoonnummer 011/246060 (vragen achter Inne Driesen of Ine Baptist).

 

Je kan je kandidaat stellen door het opsturen of mailen van een motivatiebrief met CV. Adres: Kantonnale Bouwmaatschappij van Beringen, t.a.v. Ine Baptist, Violetstraat 15 te 3580 Beringen – of via info@kbmbe.be