My Liantis

Human resources & Payroll

Gent, 19 sep 2022

klantenadviseur - startende werkgevers

Heb je sterke communicatieve skills en ben je gebeten door sociale wetgeving? Dan is de functie van klantenadviseur - startende werkgevers voor jou weggelegd! 

Je takenpakket

Dagelijks ondersteunt het sociaal secretariaat werkgevers in hun loonverwerking en personeelsadministratie. Als klantenadviseur – startende werkgevers ben je het aanspreekpunt voor zelfstandigen die voor het eerst personeel aanwerven:

  • Je onthaalt en informeert startende werkgevers tijdens een persoonlijk gesprek op kantoor. 
  • Je verzamelt de nodige documenten en draagt het dossier over naar de collega’s klantenadviseur – payroll. Zij volgen de klant verder op en staan onder andere in voor de loonberekeningen.   
  • Je staat in contact met collega’s van andere Liantis-diensten. Zo ga je bijvoorbeeld ten rade bij risk solutions voor meer informatie over een arbeidsongevallenverzekering. 
  • Je onderhoudt nauwe contacten met boekhouders. Zij zijn waardevolle partners en brengen mogelijk nieuwe klanten aan. 
  • Tot slot merk je commerciële opportuniteiten op en contacteer je de juiste collega’s voor verdere opvolging. 

Vanaf je eerste werkdag kan je rekenen op de nodige begeleiding om te groeien in je functie. Je collega’s ondersteunen jou graag vanuit hun expertise. Dankzij ons modulair opleidingsprogramma word je heel snel een krak in het vak. 

Wie zoeken we?

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma (rechtspraktijk, personeelswerk, bedrijfsmanagement, toegepaste psychologie…) en/of hebt een eerste relevante werkervaring achter de rug. 
  • Je toont een sterke interesse in sociale wetgeving.
  • Je houdt van administratieve taken en gaat nauwgezet om met informatie.
  • Zowel schriftelijk als mondeling sta je stevig in je schoenen.
  • Als initiatiefnemer speel je vlot in op de behoeften van de klant.

Ten slotte ben je als nieuwe collega ambassadeur van onze organisatie. Je weet je te identificeren met onze waarden: schouder aan schouder, handen uit de mouwen, echt en oprecht.

Over ons

Liantis ondersteunt al wie onderneemt en/of mensen tewerkstelt. Bij ons vind je een vertrouwde compagnon de route die je vanuit een geïntegreerde aanpak op elk moment van je ondernemerstraject de gepaste oplossing aanreikt: van de start als zelfstandige, over de aanwerving van personeel, de uitbouw van een hr- en welzijnsbeleid, via de bescherming tegen risico’s tot aan de pensionering. Dat doen we zowel digitaal als op één van onze 60 locaties in België. Zo zorgen we ervoor dat ondernemende mensen op hun twee oren kunnen slapen voor al hun mensenzaken.

Wat wij je te bieden hebben

Bij Liantis maak jij het verschil. Want mensen, zoals jij en ik, zijn het kloppend hart van onze organisatie. Werken bij Liantis, dat is kansen krijgen.

Zowel op een mooie loopbaan als persoonlijke ontwikkeling. We wakkeren passie aan en geven talent alle ruimte om open te bloeien. Je komt terecht in een moderne en professionele werkomgeving waar belonen meer is dan enkel verlonen:

  • Je geniet van heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van 8 euro per werkdag, ecocheques, een netto onkostenvergoeding, een jaarlijkse loonbonus…
  • Je stelt zelf je eigen loonpakket samen via een uitgebreid cafetariaplan.
  • Je persoonlijke bescherming staat centraal. Liantis voorziet een hospitalisatieverzekering, pensioenfonds én verzekering gewaarborgd inkomen.
  • 32 vakantiedagen: naast 20 wettelijke verlofdagen, krijg je nog 5 extralegale verlofdagen en 6 dagen betaalde inhaalrust. De regionale feestdag kan je vrij opnemen.
  • Om je te laten groeien en jezelf verder te kunnen ontwikkelen, voorzien we verschillende e-learnings en georganiseerde opleidingen
  • Een goede werk-privébalans is belangrijk. Je werkt volgens een glijdend en dynamisch uurrooster in een 38 urenweek.
  • Ons kantoor in Brugge is jouw standplaats maar je krijgt ook de mogelijkheid om enkele dagen per week van thuis uit te werken of in een ander regionaal Liantis-kantoor.