Liantis neemt maatregelen tegen verdere coronabesmettingen

In deze corona-tijden doet ook Liantis alle inspanningen om continuïteit en een kwalitatieve dienstverlening aan onze klanten te garanderen in combinatie met een maximale bescherming van onze eigen medewerkers. Wat betekent dat concreet?

3 minuten leestijd Over Liantis 13 maart 2020

Liantis staat voor je klaar: telefonisch en via e-mail

Om onze klanten én onze medewerkers zo goed mogelijk te beschermen tegen het coronavirus, beantwoorden we je vragen graag telefonisch of per e-mail. Heb je vragen over je persoonlijk dossier of over de impact van de coronamaatregelen op jouw onderneming? Neem dan contact op met je vertrouwde klantenadviseur, neem een kijkje op www.liantis.be/corona of stuur je vraag rechtstreeks naar corona@liantis.be.

Externe evenementen worden geannuleerd

Je wilt als klant vandaag liever niet in een grote groep mensen terechtkomen. Daarom schorten we al onze Liantis-opleidingen, -infosessies en andere evenementen alvast op tot en met 3 april 2020. Ben je ingeschreven voor een opleiding of een infosessie die binnenkort plaatsvindt? Dan brengen we je persoonlijk op de hoogte van de afgelasting en stellen we zo snel mogelijk een nieuwe datum voor.

We verkiezen digitaal overleg

Zoals gewoonlijk beantwoorden we graag je vraag per mail of telefonisch. Alvast bedankt voor je begrip dat door het stijgend aantal vragen de wachttijd bij een telefoontje wel kan oplopen.

Wil je graag langskomen in een van onze kantoren voor een persoonlijk gesprek? Dan vragen we om bij voorkeur per mail een afspraak in te plannen. Zo vermijden we dat je samen met andere klanten hoeft te wachten. Indien mogelijk laten we de afspraak ook telefonisch doorgaan. Of we verplaatsen ze naar een later moment, als de coronadreiging is afgenomen.

Externe vergaderingen afgelasten of vervangen

We hebben onze medewerkers gevraagd om vergaderingen die waren ingepland met een groep externe partners of klanten te verplaatsen of te vervangen door andere overlegvormen zoals een videochat. Dat is ook het duidelijke advies van de Vlaamse regering.

Zoveel mogelijk thuiswerken

We geven onze medewerkers zoveel mogelijk de kans om thuis te werken. Hierbij zorgen we er natuurlijk voor dat de dienstverlening aan onze klanten niet in het gedrang komt.Liantis-klanten kunnen nog steeds rekenen op een goede ondersteuning. Onze medewerkers kunnen ook altijd een beroep doen op onze hr-collega’s voor tips om het thuiswerk zo goed mogelijk te laten verlopen, zowel op technisch vlak maar bijvoorbeeld ook op ergonomisch gebied.

Ook onze klanten geven we steevast de raad om – niet enkel bij deze coronacrisis – thuiswerk toe te laten wanneer dit mogelijk is.

Hygiëne hoog in het vaandel

Medewerkers of bezoekers die toch naar een van onze kantoren komen, vragen we om zeker genoeg maatregelen te treffen voor een goede hygiëne. Het gaat onder meer om frequent handen wassen, niezen op je bovenarm in plaats van in je handen, papieren zakdoeken onmiddellijk in de vuilbak werpen na gebruik, direct contact vermijden met mensen die hoesten of niezen, voldoende afstand houden (minstens een meter) …

Specifieke vragen voor jouw activiteiten?

De overheid neemt de laatste dagen heel wat maatregelen voor specifieke sectoren. Wij volgen dit op de voet en houden je via de bekende Liantis-kanalen graag op de hoogte. Bovendien kan je steeds terecht op www.liantis.be/corona voor de laatste stand van zaken.

Je kan blijven rekenen op je vertrouwde klantenadviseur bij Liantis.

Relevante artikels

Lees zeker ook ...