Opleiding omgaan met agressie

De heropening van de winkels zorgt voor vreugde maar ook bezorgdheid. Want de strenge coronamaatregelen zorgen steeds vaker voor weerstand en zelfs agressie bij klanten. Deze opleiding leert je werknemers hoe agressie zoveel mogelijk te vermijden en hoe er op een correcte manier mee om te gaan.

Omgaan met agressie

Waarom deze opleiding?

Je werknemers worden ongetwijfeld af en toe geconfronteerd met agressie. Klanten eisen steeds meer van bedrijven en oefenen wat sneller dan vroeger druk uit. Ook verloopt de communicatie niet altijd op een even respectvolle manier.

Deze opleiding geeft je medewerkers de inzichten en handvatten die nodig zijn om agressief gedrag te herkennen, er passend op te reageren en ook de juiste houding aan te nemen om het zoveel mogelijk te voorkomen. 

Voor wie is opleiding omgaan met agressie geschikt?

Deze opleiding is voor werkgevers, leidinggevenden en medewerkers die agressie willen leren herkennen en er passend op willen leren reageren.

Wat mag je verwachten van de opleiding omgaan met agressie?

Liantis kan een sensibiliseringssessie organiseren voor alle medewerkers binnen een bepaalde afdeling of binnen je organisatie als geheel.

Daarnaast bieden we een uitgebreider opleidingspakket rond agressie waarin concrete tips & tricks aan bod komen of intervisie mogelijk is. Deze opleiding kunnen we modulair opbouwen, elke module duurt halve dag. 

We organiseren de opleiding ter plaatse of op een kantoor van Liantis. Onze expert psychosociaal welzijn is de lesgever en kan de opleiding op maat uitwerken.

Vrijblijvende offerte aanvragen

Je medewerker komt in contact met een agressieve klant. Hoe kan hij er op een correcte manier mee omgaan? Ons vijfstappenplan zet je op weg!

Download de flyer