Wat is er nieuw in My Liantis?

Sinds kort zit My Liantis, jouw digitale werkomgeving, in een nieuw jasje. Met de aanpassingen willen we jou een tool in handen geven die gebruiksvriendelijk is én aangepast aan jouw noden. We geven je een overzicht van wat er veranderd is.

Gepersonaliseerd dashboard

My Liantis biedt je vanaf nu een gepersonaliseerd dashboard. Zo krijg jij in een oogopslag te zien wat relevant is voor jou. Het dashboard bestaat uit drie zaken:

  1. Laatst gebruikte toepassingen



    Het dashboard geeft je een overzicht van de toepassingen die je het laatst gebruikte. Daarnaast kan je ook doorklikken naar je Favorieten. Onder die tab kan je je vaak gebruikte toepassingen opslaan. Zo heb je die steeds bij de hand.



    Je kan je veelgebruikte toepassingen markeren door in de toepassing rechts bovenaan op het sterretje te klikken. Het sterretje kleurt dan paars en de toepassing verschijnt voortaan bij jouw favorieten. Wil je dat ongedaan maken? Klik dan nog een tweede keer op het sterretje.



    Bezoek je de nieuwe versie van My Liantis (online sinds 01/03/2021) voor het eerst? Dan zal je nog geen laatst gebruikte toepassingen zien staan. Die zullen er pas staan bij je volgende bezoek aan het platform.
  2. Actualiteit



    Aan de rechterkant van het dashboard vind je een actualiteitsoverzicht met de laatste nieuwtjes over wetswijzigingen, verloningen… zodat je steeds helemaal mee bent met wat er leeft in je sector. Je kan doorklikken naar de actualiteitspagina waar je alle berichten terugvindt.
  3. Kalender



    De kalender helpt je bij je organisatiebeheer met reminders zoals het doorsturen van de prestaties van je medewerkers, het opstellen van je jaarverslag, het checken van je EHBO-koffer… Ook word je op de hoogte gehouden van een aantal Liantis-opleidingen. In de kalender staat tot slot maandelijks een inspirerende Liantis-tip.
My Liantis - dashboard

Wat is er nog meer veranderd?

Aangepaste navigatie

Een aantal klanten lieten ons weten dat ze het niet altijd makkelijk vonden om bepaalde toepassingen terug te vinden. Daarom hebben we de navigatie aangepast. Zo kan je vanaf nu alles wat te maken heeft met je ‘Medewerkers’, ‘Mijn welzijn op het werk’ en je ‘Organisatie’ in één oogopslag raadplegen.

Aanrekeningen

Het overzicht van je aanrekeningen zit nu in een aparte tab ‘Aanrekeningen’. Tot voor kort zat die toepassing onder ‘Documenten’. Daarnaast kregen we van verschillende klanten de feedback dat ze het verwarrend vonden dat we het totaalbedrag aan openstaande rekeningen toonden, ook al moesten die meestal op verschillende rekeningen betaald worden. Om die verwarring in de toekomst te vermijden, wordt het totaalbedrag niet meer getoond.

My Liantis - aanrekeningen

Overzicht documenten

Onder ‘Documenten’ kan je vanaf nu alle documenten van de verschillende thema’s raadplegen. Afhankelijk van de rechten die je als gebruiker hebt, zie je de documenten van de volgende thema’s:

  • ‘Medewerkers'
  • 'Ik als zelfstandige'
  • ‘Mijn welzijn op het werk’
My Liantis - documenten

Contactpagina

Op de ‘Contact’-pagina werden de persoonlijke en de algemene contactpersonen opgesplist. Heb je geen persoonlijke contactpersoon? Dan komen de contactgegevens van een kantoor of generiek contact onder ‘Je algemene contactpersonen’.

Voortaan kan je ook terecht bij een persoonlijke compagnon. Zit je met een specifieke vraag en weet je even niet goed wie je zou kunnen voorthelpen? Dan kan jouw compagnon jou snel en efficiënt doorverwijzen. Je vindt zijn/haar gegevens op de ‘Contact’-pagina.

Heb je vragen over het gebruik van My Liantis? Neem dan contact op met je vertrouwde klantenadviseur. Hij/zij helpt je graag verder.

Probeer de nieuwe functies van My Liantis nu uit.

Naar My Liantis