Klant in moeilijkheden? Zo ondersteun je hem

Door de coronacrisis bestaat het risico dat de onderneming van jouw klant in moeilijkheden komt. Hoe kan jij hem als accountant of belastingadviseur helpen het tij te keren?

Onze expert overloopt in deze video de mogelijkheden: van oplossingen die snel toe te passen zijn tot maatregelen die bescherming bieden op de lange termijn. Na het bekijken van deze video kan je jouw klant in elke situatie bruikbaar advies geven.

Concreet advies voor jouw klant

Merk je dat jouw klant met veel vragen zit? Weet dat hij ook bij Liantis terechtkan voor concreet persoonlijk advies. Onze klantenadviseurs helpen je klant zijn probleem gestructureerd aan te pakken aan de hand van een stappenplan.

Heeft jouw klant diepgaander advies nodig, dan kan hij een afspraak maken met een juridische consultant. Hij gaat op zoek naar mogelijke besparingen en geeft advies over maatregelen en procedures. Zeker in situaties met ontslagen, collectief ontslag of sluiting kan zo’n gedetailleerd advies heel nuttig zijn.

Heeft jouw klant eerder nood aan een individueel coachingtraject? Worstelt hij bijvoorbeeld met vragen rond timemanagement of duurzaam groeien? Ook daarin kan Liantis hem bijstaan. In ons coachingtraject van in totaal acht uur helpen we hem het antwoord te vinden op die vraagstukken en werken we een concreet plan op maat van zijn onderneming uit.

Wil je de volledige video bekijken? Dat kan hieronder.

Bezorg je klant onze whitepaper ‘Onderneming in moeilijkheden’

In onze whitepaper ‘Onderneming in moeilijkheden’ bundelen we al heel wat oplossingen waarop je klant een beroep kan doen. Zo heeft hij meteen een duidelijk overzicht in handen.

Download de whitepaper

Een vraag over onze diensten voor ondernemingen in moeilijkheden?

Stel hier je vraag