Administratie

Westerlo, 13 jun 2023

Klantenadviseur sociaal verzekeringsfonds

Heb je interesse in het ondernemerschap en wil je je expertise uitbouwen op vlak van sociale zekerheid voor zelfstandigen? Dan is deze functie zeker iets voor jou!

Je takenpakket

Het team van de klantendienst sociaal verzekeringsfonds is een expertiseteam dat zich focust op het verlenen van een proactief en klantgericht advies en begeleiding van de zelfstandige over alle facetten van de sociale zekerheid heen. Je bent verantwoordelijk voor een correcte administratieve opvolging en inhoudelijke ondersteuning van de ondernemer zodat die zijn activiteit op een zorgeloze manier kan uitoefenen. Als een echte compagnon de route zorg je voor een proactieve aanpak om de dienstverlening aan de klant voortdurend te verbeteren.

  • Je bent een bron van kwalitatieve expertise. Je zorgt voor een correcte en kwalitatieve afhandeling van de dossiers. Hiervoor luister je actief naar je klant en denk je proactief en oplossingsgericht mee met de ondernemer. Je bouwt hiervoor een grondige expertise op van de sociale zekerheid, analyseert en beantwoordt adviesvragen en geeft bijstand in het oplossen van complexere dossiers. Je volgt de interne procedures en actuele wetgeving nauwgezet op en zorgt zo voor een correcte behandeling van de lopende dossiers.
  • Je kan je expertise op een goede manier overdragen, waardoor de klant, collega’s en externe partners goed verder geholpen kunnen worden. Daarnaast werk je nauw samen met collega’s van andere afdelingen en stelt je kennis ter beschikking.
  • Je vormt een hecht team met je collega’s, je bent goed op elkaar ingespeeld en weet perfect wie welke verantwoordelijkheid opneemt. Je draagt actief bij aan het teamoverleg, signaleert mogelijke verbeterpunten en neemt hierin ook actie. Je vormt elkaars back-up en ondersteuning en kan steeds op elkaar rekenen.
  • Je streeft naar een optimale dienstverlening voor elke klant. Binnen jouw functie doe je dit door ervoor te zorgen dat elke klant het juiste advies op het juiste moment ontvangt. En daarbij ga je net nog een stap verder door klanten proactief te adviseren en in te spelen op actuele noden en behoeften.

Wie zoeken we?

  • Je bent in het bezit van een bachelor- of masterdiploma en/of hebt een eerste werkervaring achter de rug.
  • Je hebt bij voorkeur alvast een goede kennis van de sociale zekerheid voor zelfstandigen, je pikt snel nieuwe materie op en kan opgebouwde kennis gemakkelijk toepassen.
  • Je bent een echte compagnon voor de klant: je hebt een klantgerichte insteek, denkt mee met je klanten en onderneemt proactief actie om je klant zo optimaal mogelijk te ontzorgen. Je bent communicatief sterk, zowel in het Nederlands als in het Frans en veelvuldige klantencontacten schrikken je niet af.
  • Je bent hands-on, praktisch ingesteld en oplossingsgericht.
  • Je bent nauwkeurig en hebt een goed administratief inzicht.
  • Je bent een sterke organisator en slaagt erin om verschillende taken te combineren. Je weet bij drukke momenten het hoofd koel te houden.
  • Je schept plezier in het contact met klanten en streeft naar de ultieme klanttevredenheid. Als initiatiefnemer speel je proactief in op hun noden en behoeften.
  • Je bent positief ingesteld en wilt eigen skills en competenties voortdurend verbeteren.
  • Je bent tewerkgesteld in de regio Antwerpen.

Over ons

Liantis ondersteunt al wie onderneemt en/of mensen tewerkstelt. Bij ons vind je een vertrouwde compagnon de route die je vanuit een geïntegreerde aanpak op elk moment van je ondernemerstraject de gepaste oplossing aanreikt: van de start als zelfstandige, over de aanwerving van personeel, de uitbouw van een HR- en welzijnsbeleid, via de bescherming tegen risico’s tot aan de pensionering. Dat doen we zowel digitaal als op één van onze 60 locaties in België. Zo zorgen we ervoor dat ondernemende mensen op hun twee oren kunnen slapen voor al hun mensenzaken. Voor meer informatie: liantis.be.

Wat wij je te bieden hebben

Bij Liantis maak jij het verschil. Want mensen, zoals jij en ik, zijn het kloppend hart van onze organisatie. Werken bij Liantis, dat is kansen krijgen.
Zowel op een mooie loopbaan als persoonlijke ontwikkeling. We wakkeren passie aan en geven talent alle ruimte om open te bloeien.
Je komt terecht in een moderne en professionele werkomgeving waar belonen meer is dan enkel verlonen:

  • Je geniet van heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van 8 euro per werkdag, ecocheques, een netto onkostenvergoeding, een jaarlijkse loonbonus…
  • Je stelt zelf je eigen loonpakket samen via een uitgebreid cafetariaplan.
  • Je persoonlijke bescherming staat centraal. Liantis voorziet een hospitalisatieverzekering, pensioenfonds én verzekering gewaarborgd inkomen.
  • 32 vakantiedagen: naast 20 wettelijke verlofdagen, krijg je nog 5 extralegale verlofdagen en 6 dagen betaalde inhaalrust. De regionale feestdag kan je vrij opnemen.
  • Om je te laten groeien en jezelf verder te kunnen ontwikkelen, voorzien we verschillende e-learnings en georganiseerde opleidingen.
  • Een goede werk-privébalans is belangrijk. Je werkt volgens een glijdend en dynamisch uurrooster in een 38 urenweek.
  • Ons kantoor in Antwerpen is jouw standplaats maar je krijgt ook de mogelijkheid om enkele dagen per week van thuis uit te werken of in een ander regionaal Liantis-kantoor.